Şahap Kavcıoğlu Son Gününde 1,5 Milyar Dolar Daha Satmış!
Ekonomist Uğur Gürses, Merkez Bankası Başkanlığı’ndan BDDK Başkanlığı’na geçirilen Şahap Kavcıoğlu’nun son görev gününde 1,5 milyar dolar daha sattığını belirtti.
Gürses, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda “Kavcıoğlu son gününde 1.5 milyar dolar daha satmış. Böylece Merkez Bankası’nı 63.5 milyar dolar açık pozisyonla devretmiş. Bankanın 8 Haziran itibariyle görünen zararı 52 milyar TL, ‘gerçekleşmemiş zararı’ (değerleme hesabı) ise 432 milyar TL. Enkaz gibi enkaz…” dedi.
Kavcıoğlu son gününde 1.5 milyar dolar daha satmış. Böylece Merkez Bankası'nı 63.5 milyar dolar açık pozisyonla devretmiş.
Bankanın 8 Haziran itibariyle görünen zararı 52 milyar TL, 'gerçekleşmemiş zararı' (değerleme hesabı) ise 432 milyar TL.
Enkaz gibi enkaz…— Uğur Gürses 🌞 (@ugurses) June 9, 2023
BENZER HABERLER
-
Rize’de denizde peş peşe iki hortum oluştu
-
Dalga ve Rüzgar Uyarısı, iki ilçe’de Denize Girmek Tehlikeli ve Yasak!
-
Zonguldak’ta Tıp öğrencisi yurttaki odasında ölü bulundu!
-
Yıl başından bu yana takibe düşen alacaklarda yüzde 32,3’lük artış
-
Meteoroloji’den sıcaklık uyarısı
-
Silivri’de Çerkezköy-Kapaklı-Beylikdüzü hattı minibüsü devrildi…
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
