Sağlık çalışanları haklarını arıyor: Taleplerimiz yerine getirilmezse 1 Ağustos’ta iş bırakacağız
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) Eskişehir Şube Başkanı Birtürk Özkavak, “Döner sermaye adaletsizliğine son verilmelidir. Üniversite hastanelerinde döner sermaye komisyonun oluşturulması sağlanarak gerekli düzenlemeler yapılmasını istiyoruz. Covid- 19’un ve buna bağlı hastalıkların illiyet bağı aranmaksızın meslek hastalığı sağlanmasını istiyoruz. Asistan hekimlerin nöbet süresi insan sağlığı, sağlık hizmetinin niteliği ve hasta güvenliği dikkate alınarak 24 saat ile sınırlandırılmalıdır. Taleplerimiz yerine getirilmezse 1 Ağustos’ta SES iş yerlerinde üretimden gelen gücünü kullanarak iş bırakacak” dedi.
BENZER HABERLER
-
Lübnan Sağlık Bakanlığı, İsrail saldırılarında 3 bin 593 kişi hayatını kaybetti
-
Erzurum’da takla atan hafif ticari araçta bulunan 3 kişi yaşamını yitirdi
-
Elazığ-Tunceli yolu sel nedeniyle çift taraflı olarak ulaşıma kapandı
-
Türkiye en yüksek enflasyon oranına sahip dördüncü ülke…
-
İran’, ABD saldırısı ateşkesin açık bir ihlali
-
İstanbul’da 15 Ekim’e kadar ormanlara giriş yasak
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
