Premier Lig’de Southampton küme düştü!
İngiltere Premier Lig’de Fulham’a 2-0 yenilen Southampton, küme düşen ilk takım oldu. Böylece Southampton, 11 yıl sonra tekrar Championship’de mücadele edecek.
Bu sonucun ardından Southampton, 11 yıl sonra tekrar Championship’te mücadele edecek.
BENZER HABERLER
-
Esenyurt’ta sokak ortasında silahlı saldırı!
-
Tarım ve Orman Bakanlığı,Taklit veya tağşiş yapıldığı kesinleşmiş ürünleri duyurdu
-
İstanbul Emniyet’inin bahçesi müzeye döndü
-
Van Edremit’te ‘kuduz’ alarmı…
-
CHP’li Balçova ve Seferihisar Belediyesi’ne operasyon
-
ABD Türkiye’ye 700 milyon dolarlık jet motoru satacak
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
