MARMARİS’TE ÇIKAN ORMAN YANGINI KONTROL ALTINA ALINDI
Muğla Valiliği, Marmaris ilçesinde çıkan orman yangının kontrol altına alındığı duyurdu. Valiliğin, açıklamasında, “Marmaris ilçemizde çıkan orman yangını, ekiplerimizin havadan ve karadan yoğun müdahalesi sonucu kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları devam ediyor” denildi.
Muğla Valiliği, Marmaris’e bağlı Sarıana Mahallesi’ndeki askeri lojmanların karşısında bulunan ormanlık alanda bugün saat 15:40 sıralarında başlayan yangının kontrol altına alındığını duyurdu. Muğla Valiliği’nin Twitter hesabından yaptığı açıklamada şunlar kaydedildi:
“Marmaris ilçemizde çıkan orman yangını, ekiplerimizin havadan ve karadan yoğun müdahalesi sonucu kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları devam ediyor.”
BENZER HABERLER
-
Lübnan Sağlık Bakanlığı, İsrail saldırılarında 3 bin 593 kişi hayatını kaybetti
-
Erzurum’da takla atan hafif ticari araçta bulunan 3 kişi yaşamını yitirdi
-
Elazığ-Tunceli yolu sel nedeniyle çift taraflı olarak ulaşıma kapandı
-
Türkiye en yüksek enflasyon oranına sahip dördüncü ülke…
-
İran’, ABD saldırısı ateşkesin açık bir ihlali
-
İstanbul’da 15 Ekim’e kadar ormanlara giriş yasak
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
