İsrail ordusu, Fordo nükleer tesisine saldırı düzenledi
İran’ın Kum eyaletindeki Fordo nükleer tesisine, ABD’nin düzenlediği saldırının hemen ardından bu kez İsrail ordusu tarafından saldırı düzenlendi. İranlı yetkililer, sivil yerleşim için tehdit olmadığını açıkladı.
Tasnim Haber Ajansı’nın aktardığına göre, İran’ın Kum eyaletine bağlı Fordo bölgesindeki nükleer tesise İsrail ordusu tarafından hava saldırısı düzenlendi.
Açıklama, Kum Eyaleti Kriz Yönetimi Merkezi Sözcüsü Morteza Heydari tarafından yapıldı.
İranlı yetkililer, saldırının ardından bölgede herhangi bir sızıntı ya da güvenlik tehdidi oluşmadığını, çevrede yaşayan halk için bir tehlike bulunmadığını duyurdu.
Nükleer tesis, bir gün önce de ABD’nin füze saldırısına hedef olmuştu.
BENZER HABERLER
-
Yeşilçam’ın unutulmaz jönü Kadir İnanır hayatını kaybetti
-
İran-Afganistan-Çin Demiryolu Koridoru’ İnşaatı Başladı
-
Zehirlenerek hayatını kaybeden, Böcek ailesi davasında karar çıktı
-
Cevdet Yılmaz’dan memur ve emekli zammı açıklaması…
-
İstanbul’da sınav esnasında yapay zekayla kopya çeken kişi tutuklandı
-
AKOM’dan sıcaklık uyarısı
