Denizli’de açlıktan bitkin düşün maymun bulundu…
Denizli’nin Çivril ilçesinde bir vatandaşın arazisinde fark edilen ve açlık nedeniyle bitkin düştüğü belirlenen örümcek maymunu, başarılı bir operasyonla yakalanarak koruma altına alındı.
Çivril Belediyesi Sokak Hayvanları Kliniği’nde yapılan ilk müdahalenin ardından Doğa Koruma ve Milli Parklar ekiplerine teslim edilen egzotik canlı, ileri tetkik ve rehabilitasyon süreci için Konya’daki Karatay Belediyesi Hayvanat Bahçesi’ne sevk edildi.
BENZER HABERLER
-
Yenilenmiş ürün alışverişlerinde 14 günlük cayma hakkı
-
Çanakkale’de 3.9 şiddetinde deprem
-
Meteoroloji: Türkiye önümüzdeki hafta kavrulacak
-
Kadir İnanır’ın cenaze programı belli oldu
-
İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Erhan Karaal’ın kaçırılmasına ilişkin 10 kişi daha tutuklandı…
-
Ehliyet sınavında usulsüzlük operasyonu!
