“ÖZGÜR BİR MEMLEKET KURMAK İÇİN SÜRDÜRDÜĞÜMÜZ YOLCULUĞA DEVAM EDECEĞİZ”
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, cumhurbaşkanı seçiminin ikinci turunun ardından, “Daha adil ve özgür bir memleket kurmak için sürdürdüğümüz yolculuğa devam edeceğiz” dedi.
Tunç Soyer, cumhurbaşkanı seçiminin bugün yapılan ikinci turunun resmi olmayan sonuçlarının açıklanmasının ardından sosyal medya hesabında şu mesajı verdi:
Soyer, “İzmirliler, demokrasi mücadelesinde büyük bir destan yazdı. Kemal Kılıçdaroğlu’na verilen muazzam destek için minnettarım. Daha adil ve özgür bir memleket kurmak için sürdürdüğümüz yolculuğa devam edeceğiz. İzmir’e layık olmak için canla başla çalışmaya devam edeceğiz. Hep birlikte, hak ettiğimiz o güzel geleceği mutlaka kuracağız.” paylaşımını yaptı.
BENZER HABERLER
-
Ankara Valiliği, NATO Zirvesi kapsamında toplantı’ yasakları getirdiğini duyurdu
-
CHP’den istifa eden Haymana Belediye Başkanı saatler içinde AKP’ye geçti
-
Bil-Naz Tarım, Tarım devi iflas etti
-
İBB yöneticisi Karaal’ın kaçırılma sebebi belli oldu
-
Karadeniz’de Panama bandıralı Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı
-
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.
