BAŞKENTLİ BAL ÜRETİCİLERİNE YÖNELİK ARICILIK AKADEMİSİ DEVAM EDİYOR
Ankara Büyükşehir Belediyesi, tarım ve hayvancılıkta verim ile kaliteyi artırmak amacıyla başlattığı eğitim programlarını çeşitlendirerek sürdürüyor. Ankara Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi ve Merkez Arıcılar Birliği ile 2020 yılında yapılan protokol kapsamında kurulan ‘Arıcılık Akademisi’nde bal üreticilerine arı sağlığını etkileyen faktörler ve verimi artırma, doğru ilaçlama, arının iklim değişikliğine uyumlanmasını sağlama ile pazarda katma değer yaratma konularında bilgilendirme yapılıyor.

ABB Hayvancılık Hizmetleri Şube Müdürü Nurgül Söğüt, Arıcılık Akademisi sayesinde bal üreticilerinin bilgilenerek bal kalitesini yükselttiklerine dikkat çekerek, şunları söyledi:
“Ankara arıcılarına katma değer yaratacak arı ürünlerinin, üretimine teşvik etmek için gerek teorik gerekse uygulamalı eğitimler düzenliyoruz. Amacımız arının ve arınıcın refah seviyesini yükseltmek. Önümüzdeki günlerde de arıcılara yönelik desteklerimiz devam edecek.”
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin (ABB), Başkentte arıcılığın geliştirilmesi ve Ankara balının markalaştırılması amacıyla düzenlediği ‘Arıcılık Akademisi’ devam ediyor. Bu kapsamda arıcılık eğitimlerinin üçüncüsü Polatlı, Kalecik ve Ayaş’ta yapıldı. Eğitimlerin ardından üreticilere arıcı maskesi ile körüğü dağıtıldı.
-
Ankara Valiliği, NATO Zirvesi kapsamında toplantı’ yasakları getirdiğini duyurdu
-
CHP’den istifa eden Haymana Belediye Başkanı saatler içinde AKP’ye geçti
-
Bil-Naz Tarım, Tarım devi iflas etti
-
İBB yöneticisi Karaal’ın kaçırılma sebebi belli oldu
-
Karadeniz’de Panama bandıralı Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı
-
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem
