Bakan Işıkhan, Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Çerçeve Protokolü’ne ilişkin açıklama
Bakan Işıkhan, Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Çerçeve Protokolü’ne ilişkin açıklama yaptı. Işıkhan, açıklamasında, “Kamu işçilerimiz için 2025 yılının ilk 6 ayı yüzde 24, ikinci 6 ay için yüzde 11, üçüncü 6 ay için yüzde 10, dördüncü 6 ay için yüzde 6 olarak zam oranlarında anlaşma sağladık” ifadelerini kullandı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Çerçeve Protokolü’ne ilişkin, “Kamu işçilerimiz için 2025 yılının ilk 6 ayı yüzde 24, ikinci 6 ay için yüzde 11, üçüncü 6 ay için yüzde 10, dördüncü 6 ay için yüzde 6 olarak zam oranlarında anlaşma sağladık” ifadelerini kullandı.
Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kamu işçilerine yönelik Kamu Toplu İş Sözleşmeleri Çerçeve Protokolü’nü TÜRK-İŞ ve HAK-İŞ Konfederasyonuna bağlı sendikalarla imzaladıklarını hatırlattı.
Işıkhan, protokole ilişkin, “Kamu işçilerimiz için 2025 yılının ilk 6 ayı yüzde 24, ikinci 6 ay için yüzde 11, üçüncü 6 ay için yüzde 10, dördüncü 6 ay için yüzde 6 olarak zam oranlarında anlaşma sağladık” bilgisini verdi.
BENZER HABERLER
-
Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’e ‘ev hapsi’ kararı
-
Yeşilçam’ın usta oyuncusu, Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
-
Afyonkarahisar’da düğün salonu önünde silahlı kavga,1 ölü, 4 yaralı
-
Bakırköy Çırpıcı Deresi’de çok sayıda balık ölümü…
-
Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2’ye çıktı…
-
Rize’de denizde peş peşe iki hortum oluştu
