Memur Zammı Açıklandı Ancak İktidar Emekliyi Unutmuş!
AKP iktidarının dün Meclis’e sunduğu torba yasa ile memur zammını açıklandı. Emekliler için yeni bir zam düzenlemesi yapmayacağı belirtiliyor. Emekli zammında sonbahar işaret ediliyor.
Memur zamlarının belirlendiği kanun teklifi dün Meclis’e sunulurken, teklifte emeklilere dair bir düzenlemenin olmadığı görüldü.
İktidara yakınlığıyla bilinen Haber7’de yer alan bir habere göre, emekli maaşlarıyla ilgili düzenleme sonbahar döneminde yapılacak.
Sonbahardan itibaren yıl sonuna doğru yapılacak çalışmalarda emeklilere kademeli artışın yapılacağı iddia ediliyor. Bu yasama dönemi içinde yeni adım atılmazsa en erken takvim ekim ayı ortası olarak öne çıkıyor.
SSK ve Bağ-Kur emeklileri yılda iki kez zam alıyor. Emeklilerin zammında 6 aylık enflasyon oranı belirleyici oluyor.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, yılın ilk 6 ayında enflasyon yüzde 19,77 olarak gerçekleşti. Farklı bir düzenleme yapılmadığı sürece SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin aylıkları yüzde 19,77 artacak.
-
ABD Türkiye’ye 700 milyon dolarlık jet motoru satacak
-
Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan CHP’den istifa etti
-
İsviçre’de Türk markası maden suyuna geri çağırma kararı
-
CHP’den istifa eden, İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir, AKP’ye katıldı
-
E-FATURA ZORUNLULUĞU, KAĞIT FATURADA ISRAR EDENLERE CEZA
-
Türkiye’ye En Çok Göç Eden Ülke Vatandaşları Belli Oldu
