Donald Trump’tan ateşkes açıklaması
ABD Başkanı Donald Trump, ateşkesin birkaç saat içinde iki taraflı olarak ihlal edildiğini belirtti ve ‘özellikle İsrail’den memnun olmadığını’ söyledi.
ABD Başkanı Donald Trumpi hem İsrail’in hem de İran’ın ateşkesi ihlal ettiğini söyledi.
Reuters’in haberine göre ABD Başkanı Donald Trump, hem İsrail’in hem de İran’ın saatler önce ilan ettiği ateşkesi ihlal ettiğini ve iki ülkeden de ama ‘özellikle İsrail’den memnun olmadığını’ söyledi.
Lahey’deki NATO zirvesine gitmeden önce gazetecilere konuşan Trump, İsrail’in anlaşmayı kabul ettikten hemen sonra “yükünü boşalttığını” söyledi.
İran’la ilgili olarak ise Trump, ülkenin nükleer kapasitesinin bittiğini ve nükleer programını asla yeniden inşa etmeyeceğini söyledi.
ABD, gece saatlerinde İsrail ve İran’ın ateşkes üzerinde mutabakat sağladığını duyurmuştu. İsrail Savunma Bakanı Katz, İran’ın ateşkesi bozduğunu ve İsrail’e füzeyle saldırı düzenlediğini açıklamış, misillemede bulunacaklarını duyurmuştu. İran ise saldırı iddiasını reddetmişti.
-
Antalya’da orman yangını…
-
Yeşilçam’ın unutulmaz jönü Kadir İnanır hayatını kaybetti
-
İran-Afganistan-Çin Demiryolu Koridoru’ İnşaatı Başladı
-
Zehirlenerek hayatını kaybeden, Böcek ailesi davasında karar çıktı
-
Cevdet Yılmaz’dan memur ve emekli zammı açıklaması…
-
İstanbul’da sınav esnasında yapay zekayla kopya çeken kişi tutuklandı
